Ets administatiu/va, tens formació específica, tens experiència en confecció, gestió i tramitació de documents laborals?
T’estem buscant!
Oferta de feina a Vic.
TASQUES:
- Contractacions, Gestió de nòmines i Altes i baixes a la SS
- Recopila la informació sobre els treballadors d´una empresa (contracte, conveni, hores de treball, condicions) per tal de calcular la seva nòmina, preparar-la i també preparar tota la documentació que cal presentar a l´administració de la Seguretat Social, en coneixement de la normativa laboral existent.
- Calcula les prestacions i indemnitzacions dels treballadors i assessora tant els empresaris com els treballadors en situacions d´acomiadament o de jubilació o prejubilació d´aquests darrers.
FORMACIÓ:
Cicle(s) Formatiu(s) de la Família Professional Administració i gestió Grau Superior: Administració i Finances Diplomatura en Ciències Empresarials Diplomatura en Relacions Laborals Diplomatura en Treball Social Llicenciatura en Administració i Direcció d´Empreses Llicenciatura en Economia Llicenciatura en Ciències del Treball Llicenciatura en Dret Grau en Ciències Socials i Jurídiques
ES VALORARÀ:
Màster en dret del treball i la Seguretat Social o un màster en gestió i administració de personal a l´empresa.
IMPRESCINDIBLE:
- Pensament analític
- Orientació a l´assoliment
- Preocupació per l´ordre i la qualitat
- Orientació al client
- Planificació i organització
Bons coneixements d´informàtica a nivell d´usuari (Excel nivell avançat) Coneixement A3NOM Coneixements actualitzats de la legislació vigent en matèria laboral.
EXPERIÈNCIA:
Experiència en lloc similar mín. de 2 a 3 anys
JORNADA: Mitja jornada amb possibilitats jornada complerta
Interessats/des, enviar el CV