Gràcies al gran ventall d’experts i col·laboradors amb els que tenim el plaer de treballar, i que hem anat teixint amb els anys, podem oferir formacions en les tècniques més innovadores, modernes i amb més alt grau d’efectivitat, tant personal com professional.

Les formacions que oferim són a diferents nivells:

  • Comercial: personal branding, tècniques comercials, utilització de Linkedin per augmentar les vendes…
  • Competencials: elevator pitch, com parlar en públic, mapes mentals, gestió del temps…
  • Creixement personal / professional: mindfulness, gestió de l’estrès…
  • Tècnic: fitosanitaris, benestar animal, legionel·la, aplicació de biocides…

Formacions

PRACTITIONER EN PROGRAMACIÓ NEUROLINGÜISTICA (PNL)

Formació certificada per l’AEPNL (Associació Espanyola de Programació Neurolingüística) Què és la Programació Neurolingüística – PNL? La PNL ens ajuda a conèixer l’estructura que sosté la nostra conducta i ens ensenya a canviar-la per aconseguir l’èxit, aprenent a usar noves estratègies i patrons. Els nostres pensaments estan formats per paraules que viatgen a través de […]

TOT EL QUÈ POT FER GOOGLE PER LA TEVA EMPRESA

Quines eines són i com ens poden ajudar Eines Google Tots coneixem Google, però la majoria tan sols en coneixem una petita part.  Google és una companyia que ens ofereix moltes eines i serveis diversos que ens poden ajudar, sigui quin sigui el nostre sector, des de correu electrònic, emmagatzematge, mapes… Trobem eines gratuïtes o de pagament, eines […]

TRELLO: UNA EINA DE GESTIÓ IMPRESCINDIBLE EN TELETREBALL

Què és i com et pot ajudar Trello en la gestió de la teva empresa Què és Trello Trello  és una eina gratuïta (si! ho has llegit bé: gratuïta!), que és molt simple en la superfície i en la seva utilització, però que a mida que es retiren capes i s’entra en el seu funcionament, es descobreix una eina dinàmica i […]

Posa en marxa el teu pla de presència a Linkedin: del Personal Branding al Corporate Social Selling

Per què és necessària aquesta formació? Cada vegada més empreses “compren” la idea que LinkedIn és un canal al que han de parar atenció, ja sigui a nivell de comunicació corporativa, o per realment fer un “salt” i passar a tractar LinkedIn com una peça més de la seva estratègia corporativa , per al desenvolupament de negoci, […]