Posa en marxa el teu pla de presència a Linkedin: del Personal Branding al Corporate Social Selling

Per què és necessària aquesta formació?
Cada vegada més empreses “compren” la idea que LinkedIn és un canal al que han de parar atenció, ja sigui a nivell de comunicació corporativa, o per realment fer un “salt” i passar a tractar LinkedIn com una peça més de la seva estratègia corporativa , per al desenvolupament de negoci, captació de talent, etc.

La transformació digital no consisteix en “tenir” una pàgina d’empresa a LinkedIn, igual que tenim una pàgina web, un CRM o presència en altres xarxes socials, ni tampoc en dir als empleats “a partir d’ara feu Social Selling”.
La transformació digital d’una empresa consisteix en un canvi cultural i estratègic que afecta tota l’organització.

Social Selling NO vol dir vendre en xarxes socials. Significa construir relacions productives a través de les xarxes socials (i en B2B la xarxa social per excel·lència és LinkedIn), que a mig / llarg termini generin oportunitats de negoci.
Per aconseguir-ho, és necessari definir una bona estratègia a LinkedIn, tant a nivell corporatiu com (i més important) a nivell individual, definint un pla de presència específic per a cada un dels membres de l’equip.

A qui va adreçada aquesta formació?
Directius, comercials, responsables de comunicació, emprenedors i autònoms de qualsevol sector (B2B) que desitgin obtenir resultats a través de LinkedIn, i incloure aquesta xarxa social en la seva estratègia de desenvolupament de negoci.

Objectius

• Generar Social Media Awareness, és a dir, motivar els participants mostrant-los el potencial
d’utilitzar LinkedIn, com un canal més de contacte i relació amb els seus clients i potencials. Així
com la seva aplicació en el seu dia a dia. Per què hauria d’estar jo a LinkedIn? Per què hauria de
dedicar-li el meu temps? Què pot fer LinkedIn per mi? Com LinkedIn ha de formar part de la
meva estratègia de negoci?
• Capacitar els participants per a que puguin desenvolupar una estratègia específica per aquest
canal, tant a nivell individual (des dels respectius perfils, com a professionals vinculats a una
marca), com corporatiu.
• Capacitar els participants per a que puguin crear uns perfils professionals d’alt impacte i un pla
d’acció en aquest canal que permeti assolir els objectius marcats.
• Capacitar els participants per a que puguin crear una pàgina d’empresa d’alt impacte i
gestionar-la de manera que aconsegueixi impactar sobre el seu públic objectiu.

Continguts

1. Com passem de “Vull que la meva empresa estigui a LinkedIn” a “Vull que LinkedIn estigui a la
meva empresa”.
2. El model de venda tradicional ja no és suficient.
3. El teu mercat està a LinkedIn?
4. Definició d’una estratègia de desenvolupament de negoci a LinkedIn, pas a pas
a) Com a professionals (vinculats a l’empresa)
b) Com a empresa
5. Conclusions

Sobre el Curs

• Durada: 10 hores.

• Dates: 14 i 15 de novembre de 2019. De 9.00 a 14.00

• Lloc: Auditori de l’Espai Vit (Carrer de la LLotja, S/N de Vic)

• Preu: 195€ (si disposeu de crèdit formatiu Fundae, es pot bonificar el 70%)

Places limitades
L’organització es reserva el dret a cancel·lar o postposar el taller.

Interessats/des, inscriviu-vos a través del formulari o enviant un correu a hola@ab2.cat

[:es]Deja un comentario[:ca]Deixa un comentari