Per què és necessària aquesta formació?
Cada vegada més empreses “compren” la idea que LinkedIn és un canal al que han de parar atenció, ja sigui a nivell de comunicació corporativa, o per realment fer un “salt” i passar a tractar LinkedIn com una peça més de la seva estratègia corporativa , per al desenvolupament de negoci, captació de talent, etc.
La transformació digital no consisteix en “tenir” una pàgina d’empresa a LinkedIn, igual que tenim una pàgina web, un CRM o presència en altres xarxes socials, ni tampoc en dir als empleats “a partir d’ara feu Social Selling”.
La transformació digital d’una empresa consisteix en un canvi cultural i estratègic que afecta tota l’organització.
Social Selling NO vol dir vendre en xarxes socials. Significa construir relacions productives a través de les xarxes socials (i en B2B la xarxa social per excel·lència és LinkedIn), que a mig / llarg termini generin oportunitats de negoci.
Per aconseguir-ho, és necessari definir una bona estratègia a LinkedIn, tant a nivell corporatiu com (i més important) a nivell individual, definint un pla de presència específic per a cada un dels membres de l’equip.
A qui va adreçada aquesta formació?
Directius, comercials, responsables de comunicació, emprenedors i autònoms de qualsevol sector (B2B) que desitgin obtenir resultats a través de LinkedIn, i incloure aquesta xarxa social en la seva estratègia de desenvolupament de negoci.
Objectius
• Generar Social Media Awareness, és a dir, motivar els participants mostrant-los el potencial
d’utilitzar LinkedIn, com un canal més de contacte i relació amb els seus clients i potencials. Així
com la seva aplicació en el seu dia a dia. Per què hauria d’estar jo a LinkedIn? Per què hauria de
dedicar-li el meu temps? Què pot fer LinkedIn per mi? Com LinkedIn ha de formar part de la
meva estratègia de negoci?
• Capacitar els participants per a que puguin desenvolupar una estratègia específica per aquest
canal, tant a nivell individual (des dels respectius perfils, com a professionals vinculats a una
marca), com corporatiu.
• Capacitar els participants per a que puguin crear uns perfils professionals d’alt impacte i un pla
d’acció en aquest canal que permeti assolir els objectius marcats.
• Capacitar els participants per a que puguin crear una pàgina d’empresa d’alt impacte i
gestionar-la de manera que aconsegueixi impactar sobre el seu públic objectiu.
Continguts
1. Com passem de “Vull que la meva empresa estigui a LinkedIn” a “Vull que LinkedIn estigui a la
meva empresa”.
2. El model de venda tradicional ja no és suficient.
3. El teu mercat està a LinkedIn?
4. Definició d’una estratègia de desenvolupament de negoci a LinkedIn, pas a pas
a) Com a professionals (vinculats a l’empresa)
b) Com a empresa
5. Conclusions
Sobre el Curs
• Durada: 10 hores.
• Dates: 14 i 15 de novembre de 2019. De 9.00 a 14.00
• Lloc: Auditori de l’Espai Vit (Carrer de la LLotja, S/N de Vic)
• Preu: 195€ (si disposeu de crèdit formatiu Fundae, es pot bonificar el 70%)
Places limitades
L’organització es reserva el dret a cancel·lar o postposar el taller.
Interessats/des, inscriviu-vos a través del formulari o enviant un correu a hola@ab2.cat