TRELLO: UNA EINA DE GESTIÓ IMPRESCINDIBLE EN TELETREBALL

Què és i com et pot ajudar Trello en la gestió de la teva empresa



Què és Trello

Trello  és una eina gratuïta (si! ho has llegit bé: gratuïta!), que és molt simple en la superfície i en la seva utilització, però que a mida que es retiren capes i s’entra en el seu funcionament, es descobreix una eina dinàmica i poderosa per absolutament qualsevol projecte.

Milions de persones i empreses de tots els tipus, sectors i mides l’estan utilitzant per administrar-ho tot: des de la comunicació de tota l’empresa, la comunicació entre departaments, la comunicació en un sol departament, els processos d’incorporació de nous col·laboradors, l’atenció als clients, llistes setmanals de tasques o inclús calendaris i planificació d’àpats d’empresa (o privats)…

Depenent del què es necessiti, es pot fer més o menys complex, però el què si que assegurem és que és una útil per a tothom i que no et deixarà indiferent.

En què ens pot ajudar

La base de Trello és l’organització, tant a nivell individual com d’equip, i s’està convertint en una eina imprescindible en temps de teletreball, quan parlar amb els nostres companys o col·laboradors no és tan àgil com quan els tenim davant nostre.

I aquesta organització ens permet establir una comunicació fluïda entre els departaments o dins del departament, comunicar-nos millor amb els clients, prioritzar tasques, informar de l’estat d’una tasca a un col·laborador o a la persona que ha de fer-ne el seguiment…

En resum, és una eina que ens facilitarà la gestió i organització, el què en definitiva és la base d’una bona gestió del temps.

Apunta’t al taller TRELLO:  
CALENDARI: 20 i 21 d’abril de 2021
HORARI: 9.30H a 11.30H
FORMAT: Aula virtual

PREU: 75€ (bonificable amb crèdit Fundae 2021)

DIRIGIT A:
 * Autònoms
* Empreses de qualsevol mida o sector
* Teletreballadors

[:es]Deja un comentario[:ca]Deixa un comentari