COMUNICACIÓ ACTIVA I CONSCIENT

La comunicació és l’intercanvi d’informació entre subjectes o objectes. És el pal de paller de qualsevol relació, també professional.

Tenir una bona comunicació, personal i empresarial, per a grups de treball, farà que altres comportaments siguin més efectius: treball en equip, vendes, relacions laborals…

Per tant, intervenen, en qualsevol procés de comunicació, almenys dos elements: l’emissor i el receptor, i, en conseqüència, la forma com aquests dos utilitzen els canals, i la seva actitud, ho serà tot per fer que el procés de comunicar-se sigui un èxit.

Adreçat a

Organitzacions i empreses que volen millorar la comunicació per millorar el treball en equip, el lideratge, l’empoderament, i altres competències transversals bàsiques.

Autònoms i freelance.

Departaments comercials.

Objectius

Utilitzar estratègies que permetin la comunicació efectiva

Identificar els elements que afavoreixen la comunicació interpersonal oral

Autodiagnosticar les habilitats comunicatives

Dinàmiques

L’acció es realitza amb dos facilitadors, per tal de portar a terme tècniques teatrals, que es podran contrastar de forma immediata amb els continguts que volem treballar.

Els dos facilitadors són, per una banda, un actor, que pot posar en imatge escenes quotidianes de la feina dels assistents de manera que es sentin identificats amb la situació i la puguin analitzar, i per altra banda, un consultor expert en competències transversals, lideratge i comunicació, que ajudarà als assistents, a extreure conclusions de les escenes.

D’aquesta manera, els alumnes hauran de tenir un rol actiu i participatiu en les activitats per facilitar la integració de la informació, tècniques i estratègies utilitzades en el curs dins del marc personal i laboral.

[:es]Deja un comentario[:ca]Deixa un comentari