OPTIMITZA’T: ELS MOMENTS DE LA VERITAT

Hem desenvolupat un programa que dóna resposta a la necessitat constant d’oferir servei intern i extern al client. Facilita les habilitats de comunicació interpersonal i ofereix un autèntic model de relacions interdepartamentals o internivells, treballant amb les pròpies situacions reals de l’empresa.

Objectius

  • Sensibilitzar en les actituds del: “tots som clients de tots”
  • Proposar una formació-acció de caràcter bàsicament emocional i d’alt impacte que ens ajudi a entendre la importància d’orientar-se al client tan intern com extern, comunicant eficaçment
  • Donar eines concretes i fàcils de recordar per al seu ús habitual en les situacions d’interacció dins de l’Organització
  • Disposar d’un protocol de comunicació que ajudi no sols a l’ús, sinó bàsicament a l’acte volitiu de comunicar.

Beneficis

  • Major compromís i implicació relacional entre les persones
  • Entendre de primera mà i de forma distesa el que necessitem realment uns dels altres
  • Saber donar resposta a les diferents situacions de treball, fins i tot a nivell personal
  • Tenir protocols de comunicació interna que garanteixin una política comunicativa honesta i efectiva
  • Entendre les limitacions personals i les barreres mentals a la comunicació oberta interpersonal

[:es]Deja un comentario[:ca]Deixa un comentari